Tellimine

 

 

Tasumine


Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile e-kirja teel arve, milles on tellimuse info, summa ja pangarekvisiidid makse sooritamiseks. Maksta saab pangaülekandega  arvel näidatud ettevõtte kontole.

 

 

Kauba kättetoimetamine


Kaup saadetakse ostjale hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale kauba tarne kokkuleppe sõlmimist.

Ettevõte saab soovi korral tasuda kauba kätte saamisel 7 päeva jooksul. Meie lepingulised kliendid tasuvad tellitud toodete eest vastavalt lepingus määratud tähtajal.

KOHALETOIMETAMINE TARTU LINNA PIIRES ON TASUTA!

 

 

Ostujuhend

 

1.     Valige kaubagrupp.

2.     Valige tootja ja tooted.

3.     Valige värv ja suurus.

4.     Sisestage kogus ning lisage ostukorvi.

5.     Vaadake ostukorvi sisu (üleval paremal), saate kustutada tooteid või muuta koguseid.

6.     Valige riik ja asukoht.

7.     Valige transpordiviis.

8.     Vajutage nuppu " tellimuse vorm".

9.     Näete ostukorvi sisu ja hinda koos transpordi maksumusega.

10.   Täitke kontaktandmete väljad.

11.   Kui olete ettevõtte esindaja pange linnuke "juriidiline isik" lahtrisse ning täitke kontaktandmete väljad.

12.   Kirjutage lisainformatsioon kui see on vajalik ning suunduge edasi.

13.   Saate kinnituse tellimuse vastuvõtmisest.

 

 

 

Leheküljel  "Ostukorv" näete:

 

Sellel leheküljel saate:

Võite minna tagasi tooteid valima või edasi suunduda tellimust vormistama.

Lehekülje ülaservas on logo ja link Ostukorv, mida klikkides pääsete tagasi ostukorvi.

 

 

Kontaktandmed

 

1.     Kui olete registreeritud edasimüüja, siis logige sisse oma kasutajatunnustega.

2.     Kui olete registreerimata klient  täitke palun kohustuslikud andmeväljad, et saaksime Teile kauba kohale toimetada ja vajadusel ühendust võtta:

 

Kauba kättetoimetamine

 

 

Makseviisid

 

Tellimuse kinnitus

 

Teenuse hinnas sisaldub:
saadetise kättetoimetamine saajale (1 reaalne katse) kulleriga 
hoonesisene logistika arvestusliku kaaluga kuni 65 kg pakkidele
saajale ette helistamine ning saajale sobiva kättetoimetamise päeva ning kellaajavahemiku (sõltuvalt piirkonnast kella 8.00-20.00-ni, ka. laupäev) kokkuleppimine saadetise sihtpostiasutusse jõudmise päeval või 6 tööpäeva jooksul vastavalt poolte kokkuleppele
ebaõnnestunud väljastuskatse korral saadetise hoiustamine saaja elukohajärgses postiasutuses 15 kalendripäeva 
ebaõnnestunud väljastuskatse korral saajale saadetise saabumisest teatamine postkasti teate jätmisega, alternatiivina sms- või e-maili teavitus saajale, kui saatja on vastava lisateenuse valinud ning saaja mobiiltelefoni numbri või e-posti aadressi edastanud

Klienditeenindus

 Klienditeenindus töötab E-R 9.00 -17.00 . Telefon 372 7 723 723  . Küsimuste või ettepanekute korral saatke palun e-kiri aadressile: info@penpoint.ee . 

Tööpäevadel  vastame samal päeval.